Als je een artikel koopt via LimitDeals, mag je ervan uitgaan dat het in goede staat is en blijft werken zoals je dat verwacht bij normaal gebruik. Het kan echter altijd gebeuren dat je onverhoopt niet tevreden bent en je artikel retour wilt sturen of moet aanmelden ter reparatie.
LimitDeals geeft op de meeste producten 2 jaar garantie. Als een product stuk gaat terwijl je er nog garantie op hebt, zullen we eerst proberen het product kosteloos te repareren of vervangen. Lukt dit niet binnen een redelijke termijn, dan zullen wij je (een deel van) het aankoopbedrag vergoeden. Op deze pagina vind je daarom meer informatie over de garantievoorwaarden.
LimitDeals geeft op de meeste producten minimaal 2 jaar garantie. Hierbij gelden de voorwaarden voor wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Normale slijtage kan uitgesloten worden van garantie. Gebreken die ontstaan door onjuist gebruik en ouderdom vallen niet onder de garantie en worden niet kosteloos gerepareerd.
Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie, deze wordt bepaald door de fabrikant van het product. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Als je product stuk gaat en dit valt onder fabrieksgarantie, kun je bij ons terecht voor een reparatie. Wij zorgen ervoor dat het product kosteloos gerepareerd wordt als het defect onder de garantievoorwaarden van de fabrikant valt. De garantievoorwaarden kunt je nalezen in het meegeleverde garantieboekje bij het product of op de website van de fabrikant.
Je hebt geen recht op garantie als het product niet meer goed werkt door je eigen schuld. Bijvoorbeeld als je je nieuwe telefoon laat vallen en het scherm stuk gaat. Of als je koffie over je nieuwe laptop gooit, waardoor het toetsenbord niet meer werkt. Onze reparateurs onderzoeken hoe het product stuk is gegaan en of de reparatie onder de fabrieksgarantie valt. Als je gebruikersschade wilt laten repareren, moet je hiervoor betalen.
Heeft u uw product langer dan 2 jaar geleden gekocht en valt het buiten de wettelijke garantie, of is uw product defect gegaan als gevolg van val-, druk-, stoot-, of vochtschade? Ook dan zorgen wij dat het voor u wordt opgelost. Daar kunnen dan wel kosten aan verbonden zijn maar dit zullen we dan wel eerst met u overleggen. We rekenen wel altijd € 14,95 onderzoekskosten aan u door als u het defecte product bij ons inlevert in de winkel of opstuurt. Krijgt u thuis bezoek van de reparateur, dan kunnen de onderzoekskosten hoger uitvallen.
Als je gebruikt wilt maken van de garantie, dan kunt je het product aanmelden voor reparatie via dit formulier.